01
01
Το 5ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου
02
02
Το προαύλιο του σχολείου
03
03
Το εργαστήριο Φυσικής
04
04
Ο χώρος στην είσοδο του ισογείου

Project1

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΑΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Ο Ρατσισμός ως "παθολογία" στο κοινωνικό σύστημα.

projb1    projb12 

Ενότητα: «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

    Το project της B`λυκείου στην πραγματικότητα αποτελεί συνέχεια του project της A`Λυκείου και αποτελεί μία δική μας πιλοτική προσπάθεια που γεννήθηκε μέσα από την εμπειρία που αποκομίσαμε από την καθημερινή επαφή με τους μαθητές μας προκειμένου μέσα από την έρευνα και όχι διαμέσου μόνο, της από καθέδρας διδασκαλίας, οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την κοινή καταγωγή των ειδών και να αποκαθηλώσουν μόνοι τους ρατσιστικά πρότυπα μίσους. Από την εμπειρία των δύο χρόνων που δουλεύουμε τα δύο project, τα συμπεράσματα που προέκυψαν είναι τα εξής: Οι μαθητές που συμμετείχαν στο project της Α`Λυκείου και συμμετέχουν και στο project της Β` Λυκείου, έχουν πιο εύκολη αντιληπτική ικανότητα αφομοίωσης του project της Β` Λυκείου.

    Όλοι οι μαθητές που συμμετείχαν και στα δύο project, ακόμη και αυτοί που προηγουμένως υιοθετούσαν διαφορετική στάση, απέναντι στις διαφορετικές φυλές του πλανήτη, με την ολοκλήρωση της ερευνητικής εργασίας τους, αμβλύνουν στερεότυπα ρατσισμού και μισαλλοδοξίας και αποδέχονται με σεβασμό την διαφορετικότητα του «άλλου» πλάσματος, (στη βάση του είδους, του φύλου, της φυλής και του χρώματος).

Διαβάστε περισσότερα: Project1

Project2

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΑΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Η γελοιογραφία ως παράγοντας διαμόρφωσης της κοινής γνώμης.

projb22     projb2

Ενότητα: « Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

     Στην Ελληνική αρχαιότητα πέρα από τα θεατρικά είδη της κωμωδίας, των λογοπαιγνίων, των σοφισμάτων, των ανεκδότων και των σκωμμάτων, το κεφάλαιο του χιούμορ περιλαμβάνει και την γελοιογραφία ως κατ? εξοχήν επινόηση των προγόνων μας. Στόχος της γελοιογραφίας σήμερα είναι να σατιρίσει, να καυτηριάσει, να διακωμωδήσει και πρωτίστως να εκπαιδεύσει.

Διαβάστε περισσότερα: Project2

Project3

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΑΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Θρησκευτικός Φανατισμός.


projb3       projb32

Ενότητα: «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

    Ο φανατισμός είναι ένα φαινόμενο επίκαιρο και διαχρονικό. Τον συναντάμε σε πολλά επίπεδα της καθημερινής μας ζωής, με τη μορφή του χουλιγκανισμού, του ρατσισμού, του εθνικισμού αλλά και στη θρησκευτική του εκδοχή.

    Το θέμα έχει τέτοια ευρύτητα διαστάσεων και τόσο πολλές πτυχές, που δύσκολα μπορεί κάποιος να το μελετήσει στις περιορισμένες δυνατότητες μιας σχολικής ερευνητικής εργασίας, αλλά προσπαθήσαμε με σοβαρότητα να ασχοληθούμε κάνοντας μια ιστορική αναδρομή σε περιστατικά φανατισμού, στις μεγαλύτερες θρησκείες του κόσμου, φτάνοντας μέχρι τις μέρες μας.

Διαβάστε περισσότερα: Project3

Project4

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΑΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Το χρήμα στην Ελλάδα από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

projb4       projb42     

Ενότητα: «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες - Τέχνη και Πολιτισμός»

   Το πρότζεκτ αυτό συνδέεται με το μάθημα των Αρχών Οικονομίας που είχαν διδαχθεί στην πρώτη Λυκείου και το οποίο είχε ένα ολόκληρο κεφάλαιο αφιερωμένο στο χρήμα ,τις ιδιότητές του, τις λειτουργίες του, τα είδη του χρήματος. Το χρήμα χρησιμοποιείται σε όλες τις εποχές και για όλους τους σκοπούς. Η απόκτησή του υπήρξε εδώ και πολλούς αιώνες μία από τις κύριες επιδιώξεις του ανθρώπου. Τα νομίσματα αποτελούν μια βασική μονάδα μέτρησης του χρήματος. 

Διαβάστε περισσότερα: Project4

Copyright © 2012. Created by Georgiou Spyros
Free Joomla Theme by Hostgator