- Αρχική
- Διδάσκοντες
- Ωρολ. Πρόγραμμα
- Εκδηλώσεις
- Projects
- Προγράμματα
- Επισκέψεις
- Ανακοινώσεις
- Επικοινωνία
Project1
Θέμα: Διατροφή και Πολιτισμός: Από την Αρχαία Ελλάδα έως σήμερα.
Γόγαλη Ευσταθία, κλ.ΠΕ10
Ενότητα: « Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη»
Η διατροφή είναι σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την υγεία. Οι διατροφικές συνήθειες που υιοθετούν οι άνθρωποι διαμορφώνονται από πολύ νωρίς στη ζωή. Το σχολείο μπορεί να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές έτσι ώστε να υιοθετήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και ισορροπημένη διατροφή.
Project2
Θέμα: Ο άνθρωπος στη θέση του ζώου.
Πολυχρονιάδου Μαριάνθη, κλ. ΠΕ13
Ενότητα: «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη»
Το συγκεκριμένο project της Α' Λυκείου, στοχεύει στην κριτική προσέγγιση του ζητήματος της καταστροφής του περιβάλλοντος που συντελείται με πολλαπλούς τρόπους. Η δική μας έρευνα επικεντρώνεται στη σχέση του ανθρώπου με τα υπόλοιπα έμβια πλάσματα του πλανήτη, αναδεικνύοντας την ανισορροπία που έχει επιφέρει ο ανθρώπινος παράγοντας στη φύση και την έλλειψη ηθικής απέναντι στους υπόλοιπους συγκατοίκους μας.
Project3
Θέμα: Η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και στην Μ. Βρετανία.
Κούκου Αθανασία, κλ. ΠΕ06
Ενότητα: «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»
Η Αγγλία φημίζεται για τα καλά της πανεπιστήμια και πολλοί είναι οι φοιτητές που την προτιμούν για να κάνουν εκεί τις σπουδές τους. Αν βρίσκεται στις προτιμήσεις σας και δεν ξέρετε σε ποιο πανεπιστήμιο να πάτε μπορείτε να κάνετε κι εσείς την έρευνά σας για να επιλέξετε το καλύτερο! Σύμφωνα με τις εφημερίδες Guardian και Times πρώτο είναι το πανεπιστήμιο του Κέϊμπριτζ.
Project4
Θέμα: Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying).
Ράδης Κωνσταντίνος, κλ. ΠΕ03
Ενότητα: «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»
Η παρούσα εργασία έγινε με σκοπό οι μαθητές να διερευνήσουν τις διαστάσεις του προβλήματος της παραβατικότητας των νέων και πιο συγκεκριμένα το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού. Μέσω αυτής της εργασίας οι μαθητές να ενημερωθούν για τις μορφές που εμφανίζει η ενδοσχολική βία, τα αίτια που την προκαλούν καθώς και τις συνέπειες στους εμπλεκόμενους.
Project5
Θέμα: Εξαρτησιογόνες ουσίες.
Δελημάρκου Ασπασία, κλ. ΠΕ09
Ενότητα: « Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»
Στο 2o τετράμηνο με μια ομάδα μαθητών της Α τάξης ασχοληθήκαμε με τις εξαρτησιογόνες ουσίες. Ο σκοπός μας ήταν να ενημερωθούν τα παιδιά και να αποκτήσουν μια επιστημονική και έγκυρη γνώση για τις ουσίες αυτές.
Από τους μαθητές είχαν προταθεί 3 θέματα και μετά από ψηφοφορία κατέληξαν σε αυτό.
Το θέμα αυτό θεωρείται ενδιαφέρον για κάθε έφηβο.