01
01
Το 5ο Γενικό Λύκειο Περιστερίου
02
02
Το προαύλιο του σχολείου
03
03
Το εργαστήριο Φυσικής
04
04
Ο χώρος στην είσοδο του ισογείου

Project1

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΒΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Ο Ρατσισμός ως "παθολογία" στο κοινωνικό σύστημα.

Πολυχρονιάδου Μαριάνθη, κλ. ΠΕ13

projb1    projb12 

Ενότητα: «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

    Το project της B`λυκείου στην πραγματικότητα αποτελεί συνέχεια του project της A`Λυκείου και αποτελεί μία δική μας πιλοτική προσπάθεια που γεννήθηκε μέσα από την εμπειρία που αποκομίσαμε από την καθημερινή επαφή με τους μαθητές μας προκειμένου μέσα από την έρευνα και όχι διαμέσου μόνο, της από καθέδρας διδασκαλίας, οι μαθητές να συνειδητοποιήσουν την κοινή καταγωγή των ειδών και να αποκαθηλώσουν μόνοι τους ρατσιστικά πρότυπα μίσους. Από την εμπειρία των δύο χρόνων που δουλεύουμε τα δύο project, τα συμπεράσματα που προέκυψαν είναι τα εξής: Οι μαθητές που συμμετείχαν στο project της Α`Λυκείου και συμμετέχουν και στο project της Β` Λυκείου, έχουν πιο εύκολη αντιληπτική ικανότητα αφομοίωσης του project της Β` Λυκείου.

    Όλοι οι μαθητές που συμμετείχαν και στα δύο project, ακόμη και αυτοί που προηγουμένως υιοθετούσαν διαφορετική στάση, απέναντι στις διαφορετικές φυλές του πλανήτη, με την ολοκλήρωση της ερευνητικής εργασίας τους, αμβλύνουν στερεότυπα ρατσισμού και μισαλλοδοξίας και αποδέχονται με σεβασμό την διαφορετικότητα του «άλλου» πλάσματος, (στη βάση του είδους, του φύλου, της φυλής και του χρώματος).

Διαβάστε περισσότερα: Project1

Project2

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΒΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Η γελοιογραφία στην Α'θμια και Β'θμια Εκπαίδευση.

Γόγαλη Ευσταθία, κλ. ΠΕ10

projb22     projb2

Ενότητα: « Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

   Η δυναμική της γλώσσας των comics με το συνδυασμό λόγου και εικόνας, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αφήγησης, τη δύναμη της εικόνας αποτελεί ένα ουσιαστικό κίνητρο και ταυτόχρονα ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό εργαλείο.

    Η γελοιογραφία είναι από μόνη της ελκυστική, γίνεται αμέσως και απολύτως κατανοητή από τους μαθητές, που την αντιμετωπίζουν ως πεδίο προβληματισμού και αφορμή γνώσης. Όπως έδειξε η έως τώρα αξιοποίησή της στην εκπαιδευτική διαδικασία, η γελοιογραφία ενισχύει τη δημιουργική φαντασία των μαθητών και συμβάλλει στην απόκτηση γνώσεων.Εκπαιδεύει τους νέους να αντιδρούν σε ότι τους περιβάλλει.

Διαβάστε περισσότερα: Project2

Project3

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΒΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Προσωπικότητες που προώθησαν διαχρονικά τις Επιστήμες, τις Τέχνες και εν γένει τον Πολιστισμό.

Κούπα Χρυσούλα, κλ. ΠΕ01


projbb3       projbb32

Ενότητα: «Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

    Στην ερευνητική αυτή εργασία για παιδαγωγικούς καθαρά λόγους έδωσα το χώρο και το χρόνο στους μαθητές τη Β? τάξης να ασχοληθούν με κάτι που τους ενδιέφερε πραγματικά. Έτσι επέλεξαν οι ίδιοι το θέμα της έρευνας και όντως με εξέπληξαν με τα ενδιαφέροντα τους, τα όποια καλύπτουν ευρύτατο φάσμα τομέων της επιστήμης, των γραμμάτων και του πολιτισμού.

Διαβάστε περισσότερα: Project3

Project4

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΒΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Ιστορία του Αθλητισμού από την Αρχαία Ελλάδα έως σήμερα.

Δελημάρκου Ασπασία, κλ. ΠΕ09

projbb41  projbb42           

Ενότητα: « Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες - Τέχνη και Πολιτισμός»

     Σε μια ομάδα παιδιών της Β Λυκείου, που στην πλειοψηφία τους ήταν αγόρια προτάθηκε από τα ίδια τα παιδιά ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα για το πρότζεκτ που ήταν σχετικό με τον αθλητισμό.

   Τα περισσότερα παιδιά και κυρίως τα αγόρια σε αυτή την ηλικία ασχολούνται με τον αθλητισμό και έτσι επέλεξαν ένα θέμα που τους ήταν ενδιαφέρον.

Διαβάστε περισσότερα: Project4

Copyright © 2012. Created by Georgiou Spyros
Free Joomla Theme by Hostgator