Project2

Εκτύπωση
Κατηγορία: Projects13-14ΒΒ
Ημερομηνία Δημοσίευσης Γράφτηκε από τον/την Super User

Θέμα: Η γελοιογραφία στην Α'θμια και Β'θμια Εκπαίδευση.

Γόγαλη Ευσταθία, κλ. ΠΕ10

projb22     projb2

Ενότητα: « Ανθρωπιστικές και Κοινωνικές Επιστήμες»

   Η δυναμική της γλώσσας των comics με το συνδυασμό λόγου και εικόνας, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της αφήγησης, τη δύναμη της εικόνας αποτελεί ένα ουσιαστικό κίνητρο και ταυτόχρονα ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό εργαλείο.

    Η γελοιογραφία είναι από μόνη της ελκυστική, γίνεται αμέσως και απολύτως κατανοητή από τους μαθητές, που την αντιμετωπίζουν ως πεδίο προβληματισμού και αφορμή γνώσης. Όπως έδειξε η έως τώρα αξιοποίησή της στην εκπαιδευτική διαδικασία, η γελοιογραφία ενισχύει τη δημιουργική φαντασία των μαθητών και συμβάλλει στην απόκτηση γνώσεων.Εκπαιδεύει τους νέους να αντιδρούν σε ότι τους περιβάλλει.

Επιμέρους θέματα και υποθέματα

   Οι άνθρωποι της Educartoon.gr δίνουν στη γελοιογραφία και στα κόμικς σημαντικό ρόλο στις διδακτικές προσεγγίσεις. Μια σειρά από γελοιογραφίες με οικολογικό θέμα μπορεί να στηρίξει ολόκληρο πρόγραμμα περιβαλλοντικής αγωγής. Άλλες γελοιογραφίες σχετικά με τη βία στα γήπεδα, την κυκλοφοριακή αγωγή, τη διατροφή, το κάπνισμα κτλ, μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για την υλοποίηση προγραμμάτων αγωγής υγείας. Οι προτάσεις αφορούν και στα σχολεία, καθώς κόμικς και γελοιογραφίες με διάφορα θέματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα στην τάξη σε διάφορα μαθήματα, όπως η Νεοελληνική Γλώσσα, τα Αρχαία Ελληνικά, η Πολιτική και Κοινωνική Αγωγή, κτλ.     

Πατήστε εδώ για να δείτε την παρουσίαση σε PowerPoint της εργασίας.